PODSUMOWANIE 2017 BOOK TAG

Heej książkochlicy!

Tak wiem, że jest już prawie koniec stycznia, ale ponieważ nie zrobiłam podsumowania roku (2017), a odkryłam ten tag to czemu miałabym go nie zrobić.








1. Najlepsza książka tego roku (2017).

Będzie to Żniwiarz (cała seria) Pauliny Hendel. Nie rozpisując się tutaj macie linki do recenzji > TOM 1 TOM 2 <

"Cud Chłopak" także bardzo mi się podobał więc obie książki są gdzieś na równi


2. Najgorsza książka tego roku (2017).


Nie wiem czy się do końca zalicza bo jej nie dokończyłam (podałam się po 140 str), ale jak stali czytelnicy mojego bloga już z pewnością wiedzą jest "Czerwona Królowa" nie zamierzam jej komentować...


3. Autor, którego pokochałaś/eś w 2017 roku.


Paulina Hendel? Szczerze to nie zastanawiałam się nad tym


4. Największy książkowy zawód 2017 roku.


(na szczęście) nie czytałam dużo słabych książek w tym roku (z wyjątkiem Czerwonej Królowej) więc tutaj ją też muszę zaliczyć.

5. Bohater, który skradł Ci serce w 2017 roku.


Mam wybrać jednego?! Nie ma opcji ale mogę się ograniczyć do kilku:
Syriusz (HP), Magnus (Dary Anioła), Kaz Brekker (Szóstka Wron) i wiele więcej...

6. Najpiękniejsza okładka w 2017 roku.

Wydawnictwa w zeszłym roku naprawdę dobrze się spisały pod kątem okładek, ale mimo wszystko chyba wygrała tu Czwarta Strona z takimi pozycjami jak.. Żniwiarz, Król Kier, Buntowniczka... itd.



7. Najważniejsze książkowe wydarzenie roku 2017.


Naturalnie KTK jeśli jesteście ciekawi jak je spędziłam zapraszam tu > KTK 2K17



8. Ulubiony booktuber w 2017 roku.


Nie wybiorę jednego... Maja K. P42 Łap Chwile i wiele wiele więcej (nie mogę tu wszystkich wymienić :/ ) Mogę kiedyś zrobić post o booktuberach napiszcie w komentarzach na dole czy zainteresowało by was coś takiego


9. Z jaką książką zaczniesz 2018 rok?


(Już się zaczął ale co z tego haha) Pierwsza książka po którą sięgnęłam w 2K18 to "Buntowniczka z pustyni"


10. Najbardziej wyczekiwana książka w 2018 roku.

TRZECI TOM ŻNIWIARZA! CZWARTA STRONA JA TO JUŻ CHCE!!!

11. Styl jakiego autora chciałabyś/byś poznać w 2018 roku?

Sir Arthur Conan Doyle chce zobaczyć jak będzie mi się czytać klasyki

12. Najgorętsza premiera w 2017 roku.

Czekałam bardzo na drugi tom Żniwiarza oraz na ilustrowane wydanie Więzienia Azkabanu



Taki szybki tag.
Mam nadzieję, że wybaczycie mi moją nie obecność ostatnio. Teraz postaram się wrzucać częściej posty i mam już plany na nowe recenzje które mogą was zaciekawić!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

PODSUMOWANIE CZERWCA 2017

PODSUMOWANIE LISTOPADA 2017

"Żniwiarz pusta noc" - Paulina Hendel - Recenzja