"Siedem minut po północy"- Patrick Ness - Recenzja

 Tytuł : Siedem minut po północy 

Oryginalny tytuł : A monster calls

Autor : Patrick Ness

Data premiery : 5 maj 2011




Patrick Ness napisał ponad 40 książek, a ja przeczytałam tylko jedną z nich ale za to jedną wspaniałą...

Książka o tytule "Siedem minut po północy" autorstwa Patrick'a Ness'a opowiada o chłopcu imieniem Conor. Conor to zwykły uczeń, na którego nikt w szkole nie zwraca szczególnej uwagi, jest po prostu uczniem takim jak każdy inny, z jednym wyjątkiem. Ma chorą mamę, a jego ojciec wyjechał do Ameryki. Oprócz mamy, taty i babci nie ma nikogo. Co noc ma taki sam koszmar, o którym nigdy nikomu nie mówił. 

Do Conor'a pewnej nocy przychodzi potwór, lecz nie taki zwyczajny... który mówi mu, że będzie do niego przychodził przez następne kilka nocy i opowie mu trzy historie... A on będzie musiał mu opowiedzieć czwartą, która będzie "prawdą". 

Słyszałam o tej książce wiele dobrych opinii, więc też postanowiłam ją przeczytać. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Jest to jedna z najlepszych książek jakie przeczytałam w tym roku. Po pierwszych stronach bardzo się wciągnęłam i szybko ją przeczytałam. Bohaterzy są dobrze wykreowani, każda postać jest wyjątkowa i ma swoją ważną rolę w tej historii. Dla fanów obrazków została wydana wersja ilustrowana. W 2016 r. książka doczekała się swojej ekranizacji.
  

 [Ciekawostka] - Pomysłodawcą tej książki wcale nie jest Patrick Ness tylko Siobhan Dowd

★★★★★★★★★


więc jeszcze raz zachęcam do przeczytania i dziękuję 💖 Na razie piszę takie mini recenzje ponieważ nie potrafię się wystarczająco rozpisać.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

PODSUMOWANIE CZERWCA 2017

PODSUMOWANIE LISTOPADA 2017

"Żniwiarz pusta noc" - Paulina Hendel - Recenzja