"Król Kier" - Aleksandra Polak - Recenzja

Tytuł: Król Kier 

Oryginalny tytuł:
 Król Kier


Autor: Aleksandra Polak 


Wydawnictwo: Czwarta Strona


Data wydania: 
25 października 2017








Alicja ma wspaniałego chłopaka, najlepszą przyjaciółkę i za nie długo czeka ją jej wymarzona studniówka! Nie wszystko jednak pójdzie po jej myśli. Przyjechali do niej młodsi kuzyni którzy bardzo lubią jej dokuczać, spóźniła się na studniówkę i jej chłopak zachowuje się dziwnie. 

Pewnego dnia po kłótni z Maksem (jej chłopakiem) zostaje wyciągnięta przez Julie (swoją przyjaciółkę) do cyrku, który polecił im Amir (chłopak Julii) . Cyrk okazuje się być naprawdę wspaniały! Sztuczki są nieprawdopodobne! Poznaje tam chłopaka - Hadriana. Zaczyna się z nim spotykać. Robi się coraz dziwnej. Ma wrażenie, że widzi go w obrazie, a czasem nawet ukazuje jego "magiczne moce". Dodatkowo odwiedza Alicję dziwny jegomość, który rzekomo jest opiekunem Hadriana i próbuje ją przed nim ostrzec! 

Co ukrywa Hadrian? Czy z tym cyrkiem wiąże się głębsza historia? Czy po prostu Alicja oszalała? 
Dowiecie się tego podczas tej lektury! 



Po mimo podzielnych opinii i wątki romantycznego (za którymi nie przepadam) mi ta książka bardzo przypadła do gustu i już nie mogę się doczekać Perłowej Damy! (która będzie miała równie przepiękną okładkę 😍

Mam nadzieję, że udało mi się zaciekawić was tą powieścią i, że chętnie po nią sięgniecie bo moim zdaniem naprawdę warto! Zaskakuje mnie fakt, że polscy autorzy piszą ostatnio coraz to lepsze książki!



(moja ocena) : 
★★★★★★★★☆



To już wszystko na dziś! Mam nadzieję, że spodobała się wam ta krótka recenzja. Koniecznie napiszcie co sądzicie o tej książce albo czy zamierzacie ją przeczytać na dole w komentarzach. Tym czasem ja już się żegnam i do zobaczenia!





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

PODSUMOWANIE CZERWCA 2017

"Żniwiarz. Czerwone Słońce" - Paulina Hendel - Recenzja

PODSUMOWANIE LISTOPADA 2017