PODSUMOWANIE STYCZNIA 2018

Cześć mole książkowe!

W tym miesiącu dopadł mnie zastój czytelniczy :( więc zbyt dużo książek nie przeczytałam :/ lecz mimo wszystko zapraszam do czytania mojego podsumowania.








---------------------------------------




Przeczytane książki:

  • "Buntowniczka z pustyni" - Alwyn Hamilton - nie rozumiem zachwytu całego świata bo dla mnie ta książka była przeciętna ale więcej dowiecie się w recenzji którą mam w planach napisać 
  • "Sherlock. Wielka gra" - Manga - tak jak pozostałe tomy bardzo mi się podobała <3
  • "Król Kier" - Aleksandra Polak - wiele osób się zawiodło, a mi się bardzo podobało i czekam na 2 tom. więcej w recenzji która już nie długo na blogu

Zakupione książki:

  • "Król Kier" - otrzymałam go od wydawnictwa Czwarta Strona za co bardzo dziękuję!
  • "Sherlock. Wielka gra" - Manga 


Plany czytelnicze:

  • Królestwo kanciarzy - ciągle odkładam przeczytanie tej książki 




Nie był to zbyt ambitny miesiąc jak już wspominałam na początku, ale mam nadzieję, że w przyszłym miesiącu się to zmieni.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

PODSUMOWANIE CZERWCA 2017

"Żniwiarz. Czerwone Słońce" - Paulina Hendel - Recenzja

"Żniwiarz pusta noc" - Paulina Hendel - Recenzja