PODSUMOWANIE LISTOPADA 2017

Zaczął się grudzień! A to znak, że czas na.. PODSUMOWANIE LISTOPADA! Chodź ten post powinien mieć nazwę "Szkoła nie pozwala mi czytać" :( 
Tym razem takie krótkie bez zbędnego rozpisywania się 😜
PS. Postanowiłam, że przywrócę gwiazdki...

----------------------------





 
Przeczytane książki:
  • "Pasażerka" - Alexandra Bracken - jeśli chcecie poznać moją opinię na temat tej książki zapraszam tu > *klik*
  • "Żniwiarz. Czerwone Słońce" - Paulina Hendel -  (★★★★★★★★★★) - w najbliższym czasie powinna się pojawić recenzja więc wyczekujcie ;)
  • Hobbit - J. R. R. Tolkien - (★★★★★☆☆☆☆) - co prawda była to moja lektura ale chciałam to przeczytać tak i tak. Jak na lekturę (które przynajmniej w moim przypadku są okropne) była całkiem ok.
  • Miasto Kości - (w trakcie)


 Zakupione książki:
  • Hobbit 
  • Harry Potter i Kamień Filozoficzny (wydanie ilustrowane)
  • Królestwo Kanciarzy 
  • Misja 100
  • Trzy mroczne korony (box)


Plany czytelnicze: 
(po Mieście Kości)
  • Opowieść Wigilijna 
  • Morderstwo w Orient Expresie
  • Królestwo Kanciarzy



To wszystko co dla was mam! Jak widzieliście nie dało się jakoś dużo w listopadzie (no może poza jednymi targami) Przepraszam za to, że około miesiąc nie było wpisów ale no wiecie szkoła, treningi... ale postaram się to nadrobić :)

Komentarze

  1. Miałam bardzo podobny miesiąc do Ciebie - szkoła, szkoła, szkoła :/

    OdpowiedzUsuń
  2. By zrozumieć w pełni "Hobbita" trzeba byłoby najpierw przeczytać Sillmarilion xD Tolkien to geniusz, choć... osobiście go nie uwielbiam. Cenię jednak bardzo za to, co zrobił dla fantastyki.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

PODSUMOWANIE CZERWCA 2017

"Żniwiarz. Czerwone Słońce" - Paulina Hendel - Recenzja