PODSUMOWANIE GRUDNIA 2017

Witam was w pierwszym poście w nowym roku! Dla ciekawych w 2017 roku przeczytałam 32 książek (od kwietnia). Przejdźmy do tego co czytałam w grudniu.




---------------------------------------- 



Przeczytane książki:

  • Miasto kości - Cassandra Clare
  • Opowieść Wigilijna - Charles Dickens 
  • Morderstwo w Orient Expresie - Agatha Christie
  • Misja 100 - Kass Morgan
  • + podczytywałam sobie trochę Journal 3 - Alex Hirsch


 
Zakupione książki: 


  • Journal 3 
  • Nie mamy pojęcia 
  • Harry Potter i Więzień Azkabanu (wydanie ilustrowane)

Plany czytelnicze:
  • Buntowniczka z Pustyni 
  • Królestwo Kanciarzy 

To tyle co dzisiaj dla was mam. Chyba pobiłam swój rekord w spóźnieniu się z podsumowaniem 😂 wybaczcie 
Do następnego! 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

PODSUMOWANIE CZERWCA 2017

PODSUMOWANIE LISTOPADA 2017

"Żniwiarz pusta noc" - Paulina Hendel - Recenzja