PODSUMOWANIE PAŹDZIERNIKA 2017

Kolejny miesiąc się kończy... więc czas na posumowanie ! Był to czas dużej ilości nauki (przez co mniej czytałam), fatalnych książek (oczywiście nie wszystkich) i moich pierwszych większych targów książki.


 

Przeczytane książki:


  • Igrzyska śmierci - Suzanne Collins - tak książka była OK ale nic więcej nie była jakaś super tak jak wszyscy o niej mówili
  • Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy. Złodziej pioruna - Rick Riordan - ta książka w odróżnieniu od innych pozycji z tego miesiąca bardzo mi się podobała i na pewno sięgnę po drugą część
  • Czerwona Królowa - Victoria Aveyard - nie wiem czy mogę zaliczać tą książkę do przeczytanych ponieważ poddałam się po jakiś 140 str. po prostu nie dałam rady ta książka jest tak zła że nie byłam w stanie przez nią przebrnąć co mi się rzadko zdarza
  • Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć - J. K. Rowling - bardzo fajny dodatek ♥


  • Pasażerka (w trakcie)

Zakupione książki:


  •  Dwa plakaty - jeden ze Żniwiarza. Czerwonego Słońca, a drugi ze Kronik Jaaru. Księgi Luster
  • Pełno promocyjnych zakładek
  • Jedyna książka jaką kupiłam - Żniwiarz. Czerwone Słońce
  • Zakładki magnetyczne (Epikpage) - P42 (XL), Kulturalna szafa (XL), Magnus Bane, Alicja z Krainy Czarów (na prezent)  

Plany czytelnicze:  


  • po Pasażerce planuję się zabrać za Żniwiarza. Czerwone słońce.


Mam  nadzieję, że ten post przypadł wam do gustu i dziękuję za uwagę 😍😍😍


 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

PODSUMOWANIE CZERWCA 2017

"Żniwiarz pusta noc" - Paulina Hendel - Recenzja

"Żniwiarz. Czerwone Słońce" - Paulina Hendel - Recenzja