Krakowskie Targi Książki 2017

W dniu 28.10.2017 r. około godziny 10:00 dojechałam do Expo Kraków gdzie odbyły się 21. Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie. Postanowiłam opisać wam ten dzień abyście mogli się dowiedzieć co ja myślę o tym wydarzeniu, co nabyłam i kogo spotkałam.

Co robiłam? Kogo spotkałam?

Po wejściu udałam się wraz z Natalią (All I need is more books), Darią, Amelią i Martą na stoisko wydawnictwa Czwarta Strona gdzie spotkałyśmy się z kilkoma booktuberami między innymi z Mają K., P42, Kulturalną szafą i Bestselerkami <3 Byli tam też autorzy dwóch świetnych książek Paulina Hendel - autorka Żniwiarza. Pustej Nocy oraz Adam Faber - autor Kroniki Jaaru. Księgi Luster. Do obojgu udałam się po podpisy. Następnie udałyśmy się na stoisko sklepu Epikpage, stoisko księgarni nieprzeczytane oraz na kilka innych stoisk. Później byłyśmy się posilić i odpocząć. Około 13:20 planowałyśmy iść na spotkanie recenzentów portalu Czytam Pierwszy, lecz nie udało nam się go zaliczyć. Pochodziłyśmy trochę jeszcze po stoiskach i koło godziny 16:00 wróciłyśmy do domów. 

Co nabyłam?

  • Dwa plakaty - jeden ze Żniwiarza. Czerwonego Słońca, a drugi ze Kronik Jaaru. Księgi Luster
  • Pełno promocyjnych zakładek 
  • Jedyna książka jaką kupiłam - Żniwiarz. Czerwone Słońce
  • Zakładki magnetyczne (Epikpage) - P42 (XL), Kulturalna szafa (XL), Magnus Bane, Alicja z Krainy Czarów (na prezent)
To wszystko co nabyłam na tegorocznych targach książki, wiem nie jest tego dużo ale ja większość czasu rozmawiałam z ludźmi których tam poznałam. <3


Podsumowując - targi to świetna sprawa dla każdego książkoholika, można spotkać super ludzi i ogólnie jest mega <33 ale jest jeden minus tych konkretnie targów - był tam straszny tłok ledwo można było przejść ;( lecz poza tym jest super atmosfera i mega polecam 
(wszystkie wymienione osoby gorąco pozdrawiam <3)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

PODSUMOWANIE CZERWCA 2017

"Żniwiarz. Czerwone Słońce" - Paulina Hendel - Recenzja

PODSUMOWANIE LISTOPADA 2017