PODSUMOWANIE SIERPNIA 2017

Hi!
Już koniec sierpnia, a to oznacza koniec wakacji :( Ale także kolejne książkowe podsumowanie miesiąca! Jeszcze wracając do tematu szkoły to czy chcielibyście jakieś posty związane ze szkołą? Np. Moje lektury itp...

Dziś podsumowanie sierpnia!


Przeczytane książki:


  • Harry Potter i Zakon Feniksa - J. K. Rowling - kolejna część HP za mną i była wspaniała zresztą jak wszystkie.
  • Moja Lady Jane - Cynthii Hand, Brodi Ashton i Jodi Meadows - książka bardzo mi się podobała i prawdopodobnie pojawi się jej recenzja na blogu.
  • Sherlock studium w różu (manga) - Sherlocka (♡) mogę czytać w każdej postaci i bardzooo mi się podobało.
  • Harry Potter i Książę Półkrwi - J. K. Rowling - jak wszystkie inne części - wspaniała.

  • Ogień i woda - (w trakcie)

Zakupione książki:
  • Silver powrót na wyspę skarbów 
  • Percy Jackson i Bogowie olimpijscy złodziej pioruna 
  • Cud Chłopak 
  • Red Queen
  • Morderstwo w Orient Expresie 
  • Buntowniczka z pustyni
Plany czytelnicze:
  • Ogień i woda (dokończyć)
  • Powiedz wilkom że jestem w domu
  • Kroniki Jaaru księga luster
  • Cud chłopak
 Dziękuję za uwagę. Dajcie znać w komentarzach co wy przeczytaliście w sierpniu!



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

PODSUMOWANIE CZERWCA 2017

"Żniwiarz pusta noc" - Paulina Hendel - Recenzja

"Żniwiarz. Czerwone Słońce" - Paulina Hendel - Recenzja