"Moja Lady Jane" - Cynthia Hand, Brodi Ashton, Jodi Meadows - Recenazja

Tytuł: Moja Lady Jane 

Oryginalny tytuł: My Lady Jane 

Autor(ki): Cynthia Hand, Brodi Ashton, Jodi Meadows 

Wydawnictwo: SQN

Data wydania: 19 lipca 2017






Moją Lady Jane kupiłam jeden dzień po premierze 😂 i później postanowiłam zabrać ją (razem z czterema innymi książkami) na wakacje. Zastanawiam się czy przeczytać ją czy inną książkę. Postanowiłam, że przeczytam sobie z każdej książki, którą tam zabrałam pierwszą stronę i tak wybiorę. Kiedy przeczytałam pierwszą stronę Mojej Lady Jane już wiedziałam co będę czytać! 💕

Historia opowiada o nastoletniej Jane Grey, jej całe życie kręci się tylko wokół książek lecz to będzie musiało się zmienić ponieważ, ma wyjść za mąż za zupełnie obcego chłopaka - Gifforda Dudleya. G (Gifford) ma pewną przypadłość którą początkowo ukrywa przed Jane. Jest Eđianinem czyli potrafi zmieniać się w zwierzę lecz G uważa, że to klątwa i tego nie kontroluje. O świcie staje się koniem, a po zmroku jest człowiekiem i tak dzień w dzień. Jest też kuzyn Jane - Edward (😍) który jest królem Anglii niestety umierającym ponieważ ma ksztusice i postanawia oddać koronę swojej kuzynce i przyjaciółce czyli Jane. Jednej z sióstr Edwarda nie do końca się to spodobało...

Książka jest pełna akcji i wspaniałych momentów oraz cytatów. Mimo, że nie przepadam za historią to książka bardzo mi się podobała! Więc jeśli nie lubicie się za bardzo z tym przedmiotem to i tak może się wam spodobać. Wszyscy fani młodzieżówek i książek fantastycznych pokochają tą opowieść!



 (moja ocena) :
★★★★★★★★☆☆



Taka krótka recenzja tej wspaniałej książki! Mam nadzieję, że przypadła wam do gustu. Dziękuję za uwagę i zapraszam do ocenienia mojej recenzji na dole <3


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

PODSUMOWANIE CZERWCA 2017

PODSUMOWANIE LISTOPADA 2017

"Żniwiarz pusta noc" - Paulina Hendel - Recenzja