LETNI BOOK TAG

Cześć!
Nadrabiam nominacje do book tagów ;) Jednym z nich jest LETNI BOOK TAG do którego nominowała mnie Zuza z bloga - Zozol_booklover za co bardzo dziękuje i pozdrawiam! Mimo, że jest już końcówka lata (niestety) to i tak postanowiłam go zrobić!



1. Słońce -  książka, która zawsze poprawia Ci humor

"Harry Potter i Więzień Azkabanu" - jest to moja ulubiona część z serii o Harry'm Potter'rze i dodatkowo posiadam swoją ulubioną stronę, (301 jakby ktoś był ciekawy, ale to w każdym wydaniu może być inaczej) więc zawsze mogę sobie po prostu ją wziąć i przeczytać właśnie tą stronę.


2. Morze - książka idealna na plażę


"Siedem minut po północy"- bardzo lekka, bardzo cienka i bardzo wciągająca! 
(Recenzja tej książki


3. Pocztówka - książka którą najlepiej wspominam


"Harry Potter i Więzień Azkabanu" - moja ulubiona seria i ulubiona część!




4. Podróże - książka, którą polecił mi przyjaciel

"Kroniki Jaaru Księga luster" - polecone i otrzymane od Zuzy z bloga - Zozol_booklover


5. Opalanie się - książka, na której się sparzyłam

"Zakazane życzenie" - i to dosłownie (bo akcja między innymi dzieje się na pustyni) 😂 nie podobała mi się za bardzo...


6. Japonki - książka, którą zna każdy 

"Harry Potter i kamień filozoficzny" - znowu Harry ale tym razem przynajmniej zmieniłam część 😂


7. Wycieczki rowerowe - książka, która nigdy mi się nie znudzi


Harry Potter (Tak znowu) - i tu mam na myśli całą serię


 8. Letnie miłości - książka z ważnym wątkiem miłosnym


 Nie czytam i nie lubię romansów



9. Pływanie - książka, którą muszę przeczytać tego lata

Jak już wcześniej wspomniałam trochę późno odpowiadam na tą nominacje... ale zanim lato się zaczęło to chciałam przeczytać 2 części HP (piątą i szóstą konkretnie)


10. Przyjaciele - książka, którą często widzisz w księgarniach 
 
Nie chcę po raz tysięczny dawać tu Harry'ego Potter'ą, więc dam tutaj równie popularną serię, a mianowicie Percy Jackson



Dziękuję za uwagę i mam nadzieję że ci się podobało ;)

PS. Nie wiem czy jest sens kogoś nominować ponieważ (jak już na początku wspomniałam) lato się kończy...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

PODSUMOWANIE CZERWCA 2017

PODSUMOWANIE LISTOPADA 2017

"Żniwiarz pusta noc" - Paulina Hendel - Recenzja