BACK TO SCHOOL TAG

Z pewnego smutnego powodu jakim jest to, że nie dawno zaczął się rok szkolny postanowiłam zrobić pewien bardzo fajny Book Tag, a mianowicie BACK TO SCHOOL TAG.:
 

 
1. Z jakim bohaterem książkowym chciałbyś siedzieć w szkolnej ławce?
  
Hermiona Granger - seria Harry Potter - po pierwsze lubi czytać książki, więc maiłam bym z kim o nich rozmawiać, a poza tym jest miłą i fajną osobą!


2. Jaką potrawę z fantastycznego świata zabrałbyś na drugie śniadanie? 

Piwo kremowe i czekoladową żabę - seria Harry Potter - nie wiem czy najadłabym się tą żabą i czy by mi nie uciekła ale co do piwa kremowego to jestem pewna!


3. Jaki książkowy sport chciałbyś uprawiać na WF-ie? 

Quidditch - seria Harry Potter - oczywiście, że Quidditch! Co niby innego!


4. Jaka książkowa postać byłaby twoim wymarzonym nauczycielem? 

Remus Lupin - seria Harry Potter - mam wrażenie, że byłby wspaniałym nauczycielem!

 
5. Jaki przedmiot z Hogwartu chciałbyś mieć w swoim planie lekcji? 

Obrona przed czarną magią lub zaklęcia - seria Harry Potter - skoro mam już Quidditch to chciałam bym się nauczyć czarować!


6. Jaką książkę chciałbyś dodać do kanonu lektur szkolnych? 

"Siedem minut po północy" - myślę, że przypadłaby dużej ilości osób do gustu i można ją czytać praktycznie w każdej klasie.


7. Do jakiego fantastycznego świata chciałbyś pojechać na szkolną wycieczkę?

Hogsmeade - seria Harry Potter - wspaniale byłoby pójść do tych wszystkich sklepów i do Dziurawego Kotła.


8. Na ekranizację jakiej książki chciałbyś pójść z klasą do kina?


Żniwiarz pusta noc - książka bardzo mi się podobała!
(Recenzja tej książki


Nominuje:
Zuzę z 
http://zozolbooklover.blogspot.com/
Natalię z 
http://allineedismorebooks.blogspot.com/
Julię z  
http://beetroootreads.blogspot.com/  
Natalię z 
http://tassedelivre.blogspot.com/ 

Pozdrawiam wszystkich nominowanych!


To już koniec tego szkolnego Book Tagu. Było bardzo dużo odpowiedzi związane z serią Harry Potter. Z powodu tego, że ją uwielbiam i bardzo chciałabym uczyć się w Hogwarcie.
Mi wystarczyłoby tylko jedno pytanie:
Do jakiej szkoły chciałabyś chodzić? 😂😂😂 chyba wszyscy się domyślają mojej odpowiedzi.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

PODSUMOWANIE CZERWCA 2017

PODSUMOWANIE LISTOPADA 2017

"Żniwiarz pusta noc" - Paulina Hendel - Recenzja