TBR - 7 read up (2017)


Cześć
książkoholicy!

Mam dla was dzisiaj TBR na 7 read up!


Ponieważ za każdym razem gdy jest jakiś maraton czytelniczy akurat w ten tydzień kiedy on się odbywa nie mogę wziąść w nim udziału, ale od 21 - 27 sierpnia jest organizowany przez Martę z kanału Wybredna Maruda 7 read up! Niestety do 23 sierpnia nie ma mnie w domu, dlatego nie mogę wziąść udziału w wersji Hard. Więc wezmę udział w wersji normalnej, a w niej jedyna zasada to aby grzbiety przeczytanych książek miały 7 cm (a to da się zrobić z tych książek które mam ze sobą)

Więc to jest mój TBR do wersji normalnej 7 read up:

1. "Harry Potter i Książę Połkrwi" - Co prawda zaczęłam już tą książkę, lecz ona ma niecałe 5 cm, a ja przeczytałam dopiero ok. 1 cm. Więc w sumie będzie te siedem razem z innymi pozycjami.

2. "Harry Potter i Insygnia śmierci" - Posiada 778 str. i ok. 5 cm! Więc może się okazać że przeczytam więcej niż te 7 cm.


To były już wszystkie książki. Tak wiem, że trochę ich mało ale są dość grube, a ponieważ nie ma żadnej określonej liczby stron ani żadnej innej zasady (oprócz oczywiście 7 cm) to wszystko się zgadza.
Gdybym przeczytała te książki, a maraton by się jeszcze nie skończył to przeczytam sobie może jeszcze jakąś książkę. Prawdopodobnie wszystko będę update'ować wam na moim Bookstagramie więc zapraszam i możliwe że na moim blogu pojawi się podsumowanie tego maratonu.


Więc to już wszystko co dla was mam dzisiaj! Dziękuję za uwagę i zapraszam do czytania także innych moich postów.

Komentarze

  1. Powodzenia:)
    https://zakatekfangirl.blogspot.com/2017/08/mroz-przejmuje-ten-maraton-i-plany-na.html?m=1

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

PODSUMOWANIE CZERWCA 2017

PODSUMOWANIE LISTOPADA 2017

"Żniwiarz pusta noc" - Paulina Hendel - Recenzja