PODSUMOWANIE - 7 read up (2017)

Jakiś czas temu opublikowałam post "TBR - 7 read up (2017)", a dziś mam dla was "PODSUMOWANIE - 7 read up (2017)". Co prawda zrezygnowałam z 7 read up.. To i tak postanowiłam napisać podsumowanie tego maratonu czytelniczego:

Planowałam po pierwsze przeczytać "Harry Potter i Książę Półkrwi" nie skończyłam tej książki, ale podczas 7 read up przeczytałam z niej ok. 1,5 cm.

Następnie po 6 części HP miałam zamiar zabrać się za "Harry Potter i Insygnia śmierci", lecz jak się pewnie domyślacie nieprzeczytałam jej skoro nie skończyłam nawet poprzedniej części serii.

Dodatkowo przeczytałam książkę (jeśli można to w ogóle nazwać książką) "Sherlock Studium w różu" jest to co prawda manga ale postanowiłam ją do tego maratonu zaliczyć skoro przeczytałam ją podczas jego trwania. 

Podsumowując udało mi się przeczytać łącznie ok. 3cm. W co wchodzi jedna cała książka i kawałek drugiej. Niestety nie udało mi się przeczytać podczas 7 read up 7cm, lecz może następnym razem się uda. 

Dziękuję za uwagę i zapraszam do czytania także innych moich postów!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

PODSUMOWANIE CZERWCA 2017

PODSUMOWANIE LISTOPADA 2017

"Żniwiarz pusta noc" - Paulina Hendel - Recenzja