PODSUMOWANIE CZERWCA 2017

Czas już na drugie podsumowanie miesiąca tym razem podsumowanie czerwca 2017.


Przeczytane książki : 

  • "Zakazane życzenie" - Jessica Khoury - (★☆) - ta książka nie specjalnie mi się podobała...
  • "Zaginięcie" - Remigiusz Mróz - (☆) - jak na polskiego autora naprawdę OK.
  •  "Pax" - Sara Pennypacker - (☆) - ta książka jest bardzo fajne, przyjemnie i szybko się ją czyta, naprawdę urocza i zaskakująca :)
 
  •  "Harry Potter i Czara ognia" - (w trakcie)
(W czerwcu miałam dużo nauki, więc przeczytałam bardzo mało książek z powodu braku czasu. W najbliższych miesiącach może to się powtórzyć z racji tego, jakie cegły będę czytać)




Zakupione książki :

  •  "Silver" - już od dawna chciałam go mieć i dostałam na Dzień Dziecka :)
  • "Czas żniw" - wow nie spodziewałam się że to jest takie grube... Chciałam to przeczytać z powodu wizyty Samanthy Shannon w Polsce, która była już jakiś czas (żniw 😉) temu. By się przekonać czy te książki naprawdę są takie super.
  • "Zaginięcie" - kupiłam tą książkę na festiwalu książki w Opolu. Głównie z powodu tego, że na tym festiwalu miał spotkanie autorskie Remigiusz Mróz, ale także dlatego, że bardzo spodobał mi się opis. Zaczęłam to czytać 2 dni przed festiwalem.
  • "Bractwo Pierścienia"
  • "Dwie wieże" - kupiłam te dwie książki także na festiwalu. Ponieważ już dawno chciałam je zakupić, a na festiwalu akurat trafiła się okazja.
  • "Osobliwy dom Pani Peregrine" - pojechałam tylko do kina, ale ja przecież nie mogłam wrócić z galerii bez książki. (cała ja)
  • "Żniwiarz Pusta noc" - nagroda w konkursie na instagramie
  • "Miasteczko Darkmord" - promocje w empiku... (-50%)
  • "The Call" - za dobre wyniki w nauce 
  • "Ania z Avonlea" - z powodu ceny (- 90%)

Moje plany czytelnicze :  

Przez wakacje mam zamiar przeczytać cztery części HP (Czara ogrania - Insygnia Śmierci) 


 Dziękuję za uwagę i zapraszam do czytania także innych postów  ❤

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Żniwiarz. Czerwone Słońce" - Paulina Hendel - Recenzja

"Żniwiarz pusta noc" - Paulina Hendel - Recenzja