WIOSENNY book tag

Z okazji wiosny postanowiłam zrobić WIOSENNY book tag... zapraszam...🍀🌸👏



1. Bocian czyli książka, do której co rok wracasz. ↺

Czytam od nie dawna więc nie posiadam takiej...




2. Przebiśnieg czyli książka, którą przeczytasz jako pierwszą w wiosnę. 🌸

"Harry Potter i więzień azkabanu"- J.K. Rowling - moja ulubiona część Harry'ego Potter'a 💟




3. Marzanna – czyli książka rozczarowanie, którą z chęcią byś utopiła. 💦

"Tajemniczy ogród" - Frances Hodgson Burnett - była moją lekturą i jej nie znoszę !!!


4. Motyl – czyli nowoodkryty/a autor/ka, którego/ą pokochałaś. 👐

Patrick Ness - czytałam od niego tylko jedną książkę ("Siedem minut po północy") więc nie wiem czy go tak bardzo lubię ale ta książka bardzo mi się podobała.




5. Krokus – czyli niesamowicie piękna i wyjątkowa książka 🌺
 
"Szóstka wron" - Leigh Bardugo - ta książka jest naprawdę ciekawa i dużo się w niej dzieje 




6. Zawilec – czyli książka, którą spotkasz wszędzie. 🌼

"Harry Potter i kamień filozoficzny" - J.K. Rowling - Każdy zna tą serię


7. Cudowne skowronki – czyli osoby, które nominuję do wykonania tego Book Tagu 🕘

Taguję zozol_booklover (zozolbooklover.blogspot.com)


  

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

PODSUMOWANIE CZERWCA 2017

PODSUMOWANIE LISTOPADA 2017

"Żniwiarz pusta noc" - Paulina Hendel - Recenzja