PODSUMOWANIE MAJA 2017

Dzisiaj zapraszam was na podsumowanie MAJA 2017
Podsumowania będą się pojawiać po koniec miesiąca lub już na początku następnego.
Tego typu posty będą zawierać... książki które przeczytałam w danym miesiącu, które zakupiłam lub dostałam oraz zakupione gadżety książkowe itp. Moje plany czytelnicze na najbliższy miesiąc bądź miesiące.

Przeczytane książki : 
  • "Przygody Tomka Sawyera" - Mark Twain - (★★★★★☆☆☆) - (lektura)
  • "Szóstka wron" - Leigh Bardugo - (★★★★★★★★★)
  • "Siedem minut po północy" - Patrick Ness - (★★★★★★★★)
  • "Baśnie Barda Beedle'a" - J.K. Rowling - (★★★★★★☆☆) - (przeczytałam wszystkie baśnie nie wliczając komentarzy Dumbledore'a)
  • "Głębia Challengera" - Neal Shusrerman - (★★★★★★★
  • "Zakazane życzenie" - Jessica Khoury -  (w trakcie)
Zakupione książki :

(W poprzednim miesiącu zakupiłam dość dużo książek, więc w tym postanowiłam kupić ich jak najmniej) 
  • "Marsjanin" (pocket) - Andy Weir - Powiedziała mi o tej książce koleżanka, więc postanowiłam sprawdzić o czym ona jest. Opis od razu przypadł mi do gustu, a kiedy zobaczyłam cenę oczywiste było, że musi się znaleźć na mojej biblioteczce. Nie mogę się doczekać, aż po nią sięgnę.
  • Epikpack z Szóstki wron - (Chyba każdy książkoholik wie co to są zakładki epikpage, a więc nie będę się rozpisywać. To są po prostu zakładki magnetyczne) Ten epikpack miał swoją premierę 23 maja. Zamówiłam go w przedsprzedaży. Zestaw zawierał...dwie zakładki magnetyczne (Kaz i Inej), jedną papierową zakładkę, jedną wielką kartę z wroną oraz małe czarne piórko ♡
  • Magnetyczna zakładka z Epikpage - Ron Weasley - Mała urocza magnetyczna zakładka z jednym z moich ulubionych bohaterów książkowych. Czego chcieć więcej 💟

Moje czytelnicze plany:
  • Do końca roku szkolnego planuje skończyć "Zakazane życzenie" i jeśli skończę je wcześniej to zabiorę się za jeszcze jakąś książkę (np. Pax). Mam teraz dużo nauki, więc nie mam czasu czytać tyle co normalnie, nie wiem jak to będzie...Od końca roku do końca wakacji (jeśli nie przeczytam tego szybciej) planuję przeczytać (znowu) kilka części Harry'ego Potter'a (od Czara ognia do Insygnia śmierci).




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

PODSUMOWANIE CZERWCA 2017

"Żniwiarz. Czerwone Słońce" - Paulina Hendel - Recenzja

PODSUMOWANIE LISTOPADA 2017