JESIENNY BOOK TAG

Witajcie!


Przyznam się, że robię ten tag tylko dlatego, że chce mieć wszystkie pory roku 😜 więc nie będę nikogo nominować ani co z tych rzeczy 😳 zaczynajmy!










1. Kocyk, herbata i książka, czyli powieść idealna na jesienne wieczory.

Wydaje mi się, że będzie to taka lekka nie długa powieść... "Pax" książka jest naprawdę przyjemną lekturą na jesienne wieczory 👌 opowiada ona o chłopcu który posiada lisa ale z pewnych przyczyn jest zmuszony go uwolnić. Peter (bo tak właśnie ma na imię) nie zamierza się poddawać i wyrusza odnaleźć przyjaciela!


2. Kalosze i kałuże, czuli książka, która zapewniła tobie wiele frajdy.

Myślę, że najbardziej będzie tutaj pasować... "Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy. Złodziej Pioruna" no chyba każdy zna humor wujka Ricka! Nie da się przy tym dobrze nie bawić!


3. Hulający wiatr, czyli powieść, która targała twoimi emocjami.

Jest wiele takich książek ale tutaj zdecydowanie... "Żniwiarz. Czerwone słońce" 
Tego co się stało pod koniec nie da się opisać więc jeśli przeczytacie książkę sami zrozumienie. Powinna pojawić się w najbliższym czasie recenzja. Jest to kontynuacja Pustej Nocy o której jest już > recenzja <


4. Deszczowa pogoda, czyli ogromny wyciskacz łez

Ponieważ nie płaczę zwykle na książkach ta kategoria była dla mnie dość trudna... "Harry Potter i Zakon Feniksa" może nie będzie to takie dla każdego ale dopasowałam to dlatego, że wydarzyło się tam coś bardzo smutnego dla mnie :( (ukochany bohater = R.I.P.)


5. Złota polska jesień, czyli królowa trzeciej pory roku.

Jest to definitywnie... "Żniwiarz. Czerwone słońce" ale to więcej dowiecie się już nie długo...

 

Jeśli chodzi o nominację.... (tak jak wspominałam na początku) nie nominuję nikogo konkretnego, tylko po prostu każdą osobę która ma ochotę zrobić ten tag. Tylko koniecznie podsyłajcie linki na dole!

Mam nadzieję, że spodobały wam się moje odpowiedzi! Jeśli chodź jedna z twoich odpowiedzi pokrywa się z moją to koniecznie napisz mi o tym na dole w komentarzu! To tyle ode mnie pa!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

PODSUMOWANIE CZERWCA 2017

PODSUMOWANIE LISTOPADA 2017

"Żniwiarz pusta noc" - Paulina Hendel - Recenzja