PODSUMOWANIE WRZEŚNIA 2017

Witajcie książkoholicy!

Już pierwszy miesiąc szkoły za nami, więc przyszedł czas na PODSUMOWANIE WRZEŚNIA 2017!






Przeczytane książki:


  • Ogień i woda - Victoria Scott - bardzo mi się podobała i muszę w najbliższym czasie zabrać się za drugi tom.
  • Kroniki Jaaru. Księga Luster - Adam Faber - taka przyjemna lekka lektura, idealna na początek roku szkolnego i czekam oczywiście na drugą część.
  • Cud Chłopak - R.J. Palacio - wspaniała książka! mega polecam <3
  • Sherlock. Niewidomy Bankier - Manga - bardzo podobają mi się te mangi o Sherlocku 💟


  • Igrzyska śmierci - (w trakcie)


Zakupione książki:

Mam bardzo dużo nieprzeczytanych  książek na półce więc postanowiłam nie kupować książek do KTK ale i tak mi się to nie udało :(
  • Sherlock. Niewidomy Bankier - Manga
   

Plany czytelnicze:  

Nie mam planów na najbliższy miesiąc...





Mam  nadzieję, że ten post przypadł wam do gustu i dziękuję za uwagę ♥

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

PODSUMOWANIE CZERWCA 2017

PODSUMOWANIE LISTOPADA 2017

"Żniwiarz pusta noc" - Paulina Hendel - Recenzja