PODSUMOWANIE LIPCA 2017

Zapraszam na moje podsumowanie lipca 2017!


Przeczytane książki:
  • "Harry Potter i Czara Ognia" - J. K. Rowling - (☆) - uwielbiam HP ♡♡♡ 
  • "Gwiezdny Pył" - Neil Gaiman - (☆) - ta książka nie za bardzo mi się podobała. Teraz nawet nie pamiętam imienia głównego bohatera...
  •  "Żniwiarz pusta noc" - Paulina Hendel - (★) - Genialna książka! Nie mogę się doczekać premiery drugiej części, a ta pierwsza na pewno trafi na moją listę top 10 najlepszych książek 2017 💟

  •  "Harry Potter i Zakon Feniksa" - (w trakcie) 
Zakupione książki:
  • "Piękne złamane serca" - kocham tą okładkę 💙💜💛
  • "Moja lady Jane" - zakup 2 dni po premierze 😂😂😂
  • "Kroniki Jaaru Księga luster" - Prezent od Zozolka (Blog Zozolka : http://zozolbooklover.blogspot.com/)
  • "Duchowe życie zwierząt" - poleciła mi to koleżanka  
  • "Księga wszystkich dokonań Sherlocka Holmesa" - Kocham serial, kocham film, więc książkę też muszę przeczytać ♡♡♡
 Plany czytelnicze:  

Do końca wakacji przeczytać te książki (w kolejności):
  • "Harry Potter i Zakon Feniksa" (Dokończyć)
  • "Duchowe życie zwierząt"
  • "Harry Potter i Książę Półkrwi"
  • "Moja Lady Jane"
  • "Harry Potter i Insygnia Śmierci"

Dziękuję za uwagę i zapraszam do czytania innych moich postów. ♥


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

PODSUMOWANIE LISTOPADA 2017

PODSUMOWANIE CZERWCA 2017

"Żniwiarz. Czerwone Słońce" - Paulina Hendel - Recenzja